Skip to main content

Ați uitat parola? Iată cum să o recuperezi.

Puteți accesa aplicațiile Reynaers printr-un proces numit Single Sign-On (SSO). Cu SSO, vă puteți conecta folosind adresa de e-mail personală sau de serviciu și parola aferentă acesteia – adesea aceeași adresă de e-mail și parolă pe care le utilizați pentru a vă conecta la computer.

Această configurare vă permite să comutați între aplicații fără probleme, fără a fi nevoie să reintroduceți adresa de e-mail și parola de fiecare dată.

 

Dacă vă uitați parola, nu o putem reseta direct, din motive de confidențialitate a datelor. 
Cu toate acestea, vă putem ajuta cu pașii necesari:

  • Verificăm dacă sunteți încă înregistrat în sistemul nostru.
  • Revizuim încercările recente de autentificare pentru a identifica eventuale probleme.

Ce acțiuni poți întreprinde?

Dacă v-ați uitat parola sau nu sunteți sigur pe care să o utilizați, faceți clic pe Am uitat parola și urmați pașii furnizați (vezi captura de ecran).

butonul de parolă uitată

Dacă nu primiți e-mailul de resetare sau vedeți mesajul de mai jos, va trebui să verificați cu echipa internă sau partenerul IT local pentru asistență suplimentară.

Contactați pagina administratorului

Dacă contul dvs. este conectat la un sistem Microsoft, cum ar fi Microsoft 365, 
partenerul local IT vă poate ajuta și la resetarea parolei.